Lite shopping!

Idag blev det en hel dag med shopping, jag, U, B och U:s barn O och A åkte iväg till Haparanda tidigt imorse, var inte hemma förrän kl 17.00, pust, det är hårt att handla

Vi började på IKEA, där inhandlade jag bla mattor, ljuslyktor:
       

Köpte även sängkläder till de större barnen, 2 par påslakan, örngott och 2 underlakan för 120 kr!

Jag var också och lämnade tillbaka gubbens skor jag köpte på Skopunkten tidigare för de passade inte på hans fot, jag bytte mot dessa istället:
 
Som ni ser så blev det ett par till åt mig istället :)  Attans sån otur jag har! ha ha ha

Barnen hoppade lite efter maten på Max, det hade vi tanter också behövt, men laglydiga som vi är så stod vi utanför och såg på, det stod nämligen på en stor skylt att bara barnen fick hoppa.


Vi var naturligtvis in på Candy World också, inte bara barnen gillade det stället kan jag säga, där köpte jag bl a dessa, ett av mina favoritgodisar:
 
De här är inte så dåliga dom heller:


Här kommer mina härliga och gulliga kompisar, det är U till vänster och B till höger:



Jag hoppas det inte gör nåt att ni hamnat på bild!

Ja, det var min dag det, jo just det, jag höll ju på att glömma att jag även inhandlat den första julklappen, det blev ett legoflygplan till, ni kan aldrig gissa!!!! Jo, såklart till S3 naturligtvis, har gömt bort den, bara jag nu kommer ihåg den när julen närmar sig och det är dags att börja slå in klappar.

Ha en bra lördagkväll och somna inte i soffan


Kommentarer
Postat av: M

Nu är det dags att damma av crossen :)

2008-08-31 @ 16:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0