Glasögonen

har kommit idag. Jag har varit och hämtat dom. Det känns väldigt konstigt. Det tar nog ett tag att vänja sig vid progressiva, det känns i ögonen. Fast nu känns det bättre, när jag tog på mig dom hos optikern kändes det fruktansvärt konstigt.
Så här ser dom ut:
    

och så här ser dom ut på näsan:


Ja, herregud! Inte är man då nån fotomodell inte! Men det är ju sådär jag ser ut, tur att man inte ser på sig själv så ofta, jag tycker INTE om att se mig själv på kort, en del blir så himla bra, är så naturliga, men inte jag, det ser så himla stelt och tillgjort ut, nej usch och fy.

Har idag bakat igen, en slags kladdkaka i långpanna som jag tänkte bjuda på imorron, fast jag vet inte hur slutresultatet blir än, det ska på en klet ovanpå gjord på grädde, socker, sirap, choklad. Den står på "svalning" just nu, ska strax gå och se om den går att vända på, så ska jag koka ihop kleten sen.

Ha dé!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Gudars vad gott vilken tur att man kommer! Du var ju jättefin (även på kort)!

2008-08-13 @ 16:02:55
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Eija

Kladdkaka och allt slisk är gott nu för tiden.

2008-08-13 @ 17:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0