Tårta och dammsugning

Ja, det hör väl inte riktigt ihop men det är så min eftermiddag ser ut. Imorron fyller äldste sonen 17 år så jag har fixat tårtbotten idag, nu är jag på väg att börja dammsuga, men det liksom tar sin tid, vill väl inte riktigt så jag drar ut på det så mycket det bara går, maten ska snart börja fixas också. Potatisen är skalad och tärnad, det blir nämligen potatismos idag, till det frukostkorv.

Har jobbat 8-14.30 idag, sista timmen var jag på möte med Hälsogruppen, alltid intressant, tyvärr är man väl inte lika bra på att göra som man ska, men man lär sig iallafall!!! Jag har idag lovat M (min coach) att bara ta hälften så stor tårtbit som jag brukar i vanliga fall, ja, jävlar vad jag brukar ta stooooora bitar annars.... ha ha ha, nä, M jag lovar, jag sms:ar bild, jag kanske t o m kommer ihåg att ta bild så jag kan lägga in här på bloggen så ni alla får se hur stor bit jag tog :)

Nä, mina vänner, nu MÅSTE jag nog ta tag i det här med dammsugningen, image435hade ju ev tänkt blaska av på toaletterna efter maten också, men, det får vi se hur det blir med det....

Ha en bra eftermiddag/kväll

Den här tårtan skulle han nog gilla, datanörd som han är: image434

Kommentarer
Postat av: M

Du fixar galant en halva :)

2008-04-29 @ 17:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0