Stolt

Jag är så oerhört stolt över mig själv, måste bara få skryta lite!! Jag har nämligen haft dejt med Mr C nu på morgonen och det blev hela 45 min utan minsta vila, tänk det trodde jag aldrig om mig själv. Minns första gången jag ställde mig på den i somras då jag hade köpt den, körde 5 min och var TOTALT SLUT, herregud, fanns inte minsta spår av kondition, men se nu! Jäklar, jag tror kärringen är igång. :)

Börjar inte jobba förrän kl 13.30 idag, det är meningen att jag ska jobba till kl 20.00 men jag håller tummarna för att jag ska slippa, har nämligen lagt in om att få sluta tidigare, så har jag tur får jag gå hem redan kl 15.30 el 18.00, hjälp mig att hålla tummarna, snälla!

Snart ska jag och lillgossen iväg och handla, måste bara få sitta här en stund först för att coola ner mig efter träning och dusch, ska äta lite frukost också men sen iväg, tänkte försöka ta med mig lite kartonger och papper också och slänga på återvinningsstationen efter vägen, sen har jag även en säck med lite kläder som jag tänkte åka in till Kupan med.

Nu blir det först frukost, see you!

image340

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! vad duktig du har blivit med träningen.
Ha en bra fredag /Anna-Carin

2008-04-11 @ 10:43:05
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! jag har också en bullrig mage och blir uppblåst, himla jobbigt vissa dagar.
Ha det gott.

2008-04-11 @ 11:47:57
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: MaryChamberlain

Hej, jag läste din kommentar hos Anna-Carin om bullrig och uppblåst mage efter lunch. Att det blir bättre när du är hemma. Att din teori var att det berodde på att du är mer i farten hemma.
Jag har exakt det du beskriver. I bästa fall kan jag klara mej till kl 15, men det beror på när jag äter min lunch! Problemen börjar nästan alltid 1½ till 2 timmar efter maten. Jag blir oxå bättre när jag är hemma. Jag har alltid trott att det har med att jag stressar på jobbet.... Har du kommit på något bra att motverka bullrigheten?

2008-04-11 @ 14:02:46
URL: http://mammakero.blogg.se
Postat av: M

Är såååå stolt över dig :)

2008-04-11 @ 16:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0