Sol

Idag har det varit och är fortfarande jättefint väder, solen skiner från en klarblå himmel och det var 10 grader varmt ute när jag for hem från jobbet kl 16.30.
Har nyss kommit hem från affären, så nu tänkte jag sitta här och koppla av en stund.

Imorse när kl var 7.15 ställde jag mig på crossen och körde på i 45 min, sen som vanligt situps, det känns så himla skönt när man klarat av träningen på morgonen.
Magen var lite i olag imorse när jag vaknade, det kändes som att jag druckit jättemycket kolsyra, men det blev bättre när jag varit uppe en stund, men sen på jobbet blev det lite sämre igen, men som tur var så gav  det med sig när jag fått i mig lite mat och nu känns det helt OK.

Det har gått jättebra den här veckan både med träning och med mat, jag har inte ens känt mig sugen på att ta nåt sött på kvällen, jag hoppas bara att det håller i sig, speciellt nu när helgen nalkas för det brukar ju vara svårast då, åtminstone för mig.

Ha en riktigt härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: M

Självklart håller det i sig - fast det blir helg, det kommer en sån vaaarje vecka, året om... :)

2008-04-17 @ 20:05:49
Postat av: Eija

Heja ! Det är kul att läsa att ivern håller i sig.

2008-04-18 @ 07:13:49
Postat av: Ulrika

Det kliar i mina ben så jag vill bara ut och gå men då är ju lillkillen krasslig och gubben jobbar så jag får väl gå
när han kommer hem.

2008-04-18 @ 09:31:57
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0