Rosa

kaka har jag bakat idag, B beställde så nu är den klar, står i frysen, hon ville även ha potatisbakelser som jag gör en annan dag.
Jag har hackat även idag, ohhh, det är så trevligt när man ser sommaren komma fram, fast än är det långt kvar innan gräset syns, men asfalten på uppfarten är då synlig i allafall, hade funderingar på att gå ut och hacka lite till men jag blev lite lat.

Solen skiner just nu och det är 3 grader varmt, jättefint!

Annars så har det inte hänt så mycket här idag, jag har jobbat till 14.15, åkte raka spåret och hämtade lillgossen på skolan och sen hem och hacka lite :), har lagat mat och diskat bort också, idag blev det hemmagjorda fiskpinnar, potatis och bechamelsås, hade varit gott med spenat till men det hade jag inte hemma, måste nog skriva upp på handlarlistan så jag har nästa gång det blir fisk.

Jag hade lyckats få ihop en halv dags ledighet i extra förmån för i mars, synd att det inte blev en hel, hade ju kämpat för det, men men en halv är ju bättre än inget, har redan ansökt och fått beviljat att ta den på min födelsedag, sen hade jag en timme kvar sedan föreläsningen vi var på, den har jag också sökt och fått beviljat på valborgsmässoafton (då fyller äldste sonen år), så då slutar jag kl 13.30 den dagen, det känns jätteskönt.

Ha en bra kväll i solen!
Om ni inte har sol där ni är så bjuder jag på lite här:



Kommentarer
Postat av: M

hur gick det...?

2008-04-02 @ 20:01:00
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

visst är det härligt att våren är på G
Ha det gott/Anna-Carin

2008-04-04 @ 08:40:44
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0