Prommisar

Idag har det blivit många promenader! Jag cyklade till jobbet i morse (5 km) och efter jobbet cyklade jag direkt till Intersport och lämnade in cykeln på vår-service, gick hem därifrån, det tog ca 30 min, när jag kom hem så hackade jag lite mer is från uppfarten, nu äntligen är allt borta, endast kvar längst ner mot vägen, sen efter middagen så prommade jag iväg på Repa och köpte godis
- NEJ, NEJ INTE SÅNT SOM NI TÄNKER PÅ!! Jag köpte en stor påse clementiner och några bananer (inga bananer till  mig utan till yngste sonen), det tog 30 min dit och sen tog det 30 min hem, när jag var hemma igen så gjorde jag mina 120 situps och nu sitter jag här och pustar ut, det känns enormt skönt måste jag säga, ska snart sätta mig i soffan och kolla lite TV och äta clementiner, det ska bli så gött så!

Ja, det var väl min dag så långt, lär nog inte hända så mycket mer än så, nu blir det nog TV-soffan resten av kvällen och sen gå och sova. Imorron börjar jag kl 11.00 så då ska jag dejta Mr Cross tänkte jag, kanske det blir en prommis när jag kommer hem efter kl 17.30, beror på väder, vind och lust.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Ulrika

jag jobbar också 11-17.30 i morgon.

2008-04-22 @ 22:51:54
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0