pappersarbete

Herregud så mycket frågor att svara på!!! Jag har idag på jobbet fått ett helt häfte med frågor av M som jag ska svara på ang min hälsa och vad jag vill uppnå, vi har nämligen fått äran att ha M och M på jobbet, de läser bägge till hälsovägledare (jag tror att det heter så) och nu ska dom hjälpa oss att bli mer hälsosamma, det kan behövas :) Men jäklar vad många frågor och dessutom såna frågor som man måste tänka länge på, har precis kluddat ner lite svar på det lösa bladet, nu har jag hela häftet kvar, här ett exempel på frågor:
Vad är hälsa för dig?? Hmm, svår fråga, men jag funderar som bara den.
Vad gör dig stressad, hur ser dina sovvanor ut mm mm mm mm hm det är bara att sätta sig ner och klia sig i huvudet ett tag.

Har varit duktig med Mr C även idag,   vi börjar bli lite av kompisar han och jag, det känns som att det är riktigt trevligt att dejta, tänk om vi t o m blir ihop??? Kanske jag frågar chans här framöver, man vet ju aldrig. Situpsen gick också bra, men satan så tungt det är, sen har jag även börjat köra gummibandsövning för gäddhänget, får bara hoppas att det ger resultat för just nu hänger det nåt hemskt, usch riktigt äckligt tycker jag.

Har fått mitt shampo och balsam jag beställt från Lockbutiken.se, nu är det bara att prova och se om lockarna blir finare och inte så "flygiga", har inte testat ännu, men snart så.

    

Om ni som jag har självlockar så gå gärna in på www.lockig.se och läs vad som står, det är väldigt intressant för det finns olika typer av självlockar och då ska man behandla håret på olika sätt beronde på vilka lockar man har.

Nu är det väl hög tid att traggla sig igenom frågorna, lär nog ta ett tag, see you!

image356

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-09 @ 18:36:56
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Svara på frågor kan ibland vara så svårt.
Ha en bra onsdags kväll// Anna-Carin

2008-04-09 @ 19:05:47
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0