Nu

har jag packat in lite grejor i husvagnen plus att jag börjat packa ner lite kläder som jag ska ha med mig, jag vet!! Jag vill vara ute i god tid, jag är inte den som packar i sista minuten, jag blir jättestressad om jag börjar försent, nu känns det jättebra, har packat in i kylen och frysen också.
Nu börjar jag börja längta tills det är dags, hoppas det blir bra väder också!

Till middag idag blev det kassler i ugn med sås av gräddmjölk och napolitane, ovanpå ananasskivor, till det ris, det blev supergott, jag är annars ingen älskare av kassler, men det här blev verkligen super!! Alla tyckte det var gott, förutom minstingen då som tyckte att riset med smör var det bästa...

Har hunnit vara och handlat också, det blev både mat som vi ska ha hemma och mat vi ska ha med oss i vagnen.

Nu väntar jag bara på att gubben och de 2 yngsta barnen ska komma hem, de är och bygger flygplan och kör modell-monstertruck. Jag hoppas de kommer snart för det är ju skola imorgon och minstingen måste hinna duscha innan han går och lägger sig, själv tänkte jag se på 5:an kl 20.00.

Ha dé!

image407Man ska ha husvagn......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0