Mycket idag!

Idag har jag hunnit mycket och än är inte dagen slut. Jag började morgonen med att torka av på toaletterna, sen tog jag mig en svängom med dammsugaren, efter frunchen rullade jag lite mer köttbullar, det blev lite för lite igår, sen har jag plockat ihop grejor som ska ut i husvagnen, tvättat kläder, handdukar och jackor, och nyss har jag bakat klart lite frallor, det enda som jag ännu inte gjort är ju träningen, tar nog den lite senare el inte alls, jag tror inte att det gör nåt om man hoppar över träningen en dag.

så här blev frallorna:

Vi börjar väl från början, här är det jäsning på G:

Nu är det skjuts in i ugnen:

Här är dom klara:

Måste bara få visa en superbra brödpensel som jag inhandlat på Dollarstore för 10 kr. Jag tycker den är jättebra!



Nu ska jag gå och vika ihop tvätt, sen blir det nog till att springa ut till husvagnen med grejer och sen är det nog dags för att börja med maten, fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra, bara att det blir nåt med kassler, hm, får nog försöka tänka till lite!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tror faktiskt att vi ska det! Och ev svågern och svägerskan också - fast de får ta sin egen låda :)

2008-04-20 @ 16:34:24
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Ulrika

Det bidde palt. Jag blev sgen på att baka fralla tror jag gör det i morgon när jag är ledig.

2008-04-20 @ 17:07:13
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0