Mässa

Har varit på mässan en sväng idag också, innan vi skulle hem. Där fick jag se Ernst, jag har bildbevis, kommer nedan. Han språkade lite om design, färger och annat underhållande, han skulle nästan kunna bli stå-upp-komiker den mannen, som vi fick skratta mellan varven när han berättade om sina äventyr.

I fredags på mässan var vi och såg på modevisningen, det har jag också bilder på, men  de blev inte så där jättebra, de rörde sig ju så fort dom som visade, men jag visar några av bilderna i allafall.

I fredags träffade jag även en släkting som jag inte träffat på flera år, tyvärr blev det ingen bild på henne men väl på hennes fina hundar som också kommer nedan.

Idag var det jättespännande när vi kom hem och skulle köra upp husvagnen på gården, vi (mannen) gjorde rejäla gropar i gräsmattan och ni vet väl vad det innebär?! DET BLEV LITE LERIGT, jag kan nog sätta potatis där och jag lovar, det skulle säkerligen gro! Det finns bilder även på det.

Så nu kommer det, håll tillgodo:

Vi börjar väl från början, här kommer några bilder från campingen

Det var lerigt:     

En snygg husvagn:  
Utsikt från husvagnen:   

Kvällsutsikt mot stan:        


Här är de fina hundarna:     


Från modevisningen:         

Och så ERNST:      


Så här vackert är det hemma på gräsmattan:
     


Pust, det var alla bilder det. Nu är det dags att ta hand om tvätten som är klar.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria

Shit - vilka fina fårår! Peta ner några pottar du :)

2008-04-27 @ 19:13:27
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja ni slipper ju plöjja iår fina fåror G har dragit upp. Synd bara att det är lite tidigt för att sätta potatis.

2008-04-27 @ 19:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0