Konstigt

Vete sjutton vad som hänt men min mage blev helkonstig när jag kom hem idag, kände redan i bilen att nåt är på G, hann knappt in genom dörren, var tvungen att rusa på hemlighuset. Det var såå nära att jag inte hunnit, har inte ätit nåt som jag inte brukar så jag vet inte vad det beror på, åt samma mat till lunch som jag åt till middag igår så det kan inte vara det, en blodapelsin till fikat men den kan det väl ändå inte vara?!?! Konstigt var det iallafall, jag blev totalt överrumplad.

Nåväl, efter sittningen så bytte jag ändå om och körde på crossen men jag orkade bara 30 minuter idag och så mina sedvanliga situps, efter det var jag totalt slut, jag var darrig i hela kroppen,  var tvungen att vila på soffan en stund efter duschen och sen ta mig en macka för att kunna laga mat, efter mackan och vilningen kändes det mycket bättre och nu känns det precis som vanligt igen, Weird!!

Här lyser solen idag, det är jättefint väder, har varit +6 grader, tror det är nästan lika varmt nu, härligt, nu verkar våren vara på gång igen, hoppas det! Vi ska ju iväg med husvagnen nästa vecka, då vill vi inte ha nåt snö-busväder, nä då ska det vara sommarföre tycker jag.
Kanske man snart kan börja fundera på att plocka fram cykeln, oh, så det ska bli härligt, det är så skönt att få lite vardagsmotion, det blir som ett plus i kanten, kanske man kan förlora några kilon också, det skulle ju inte vara helt fel.
Förresten på tal om kilon, jag har förra veckan lyckats med bedriften att gå ner 1 kg, känner mig så nöjd, har ju bara crossat, maten är inte ändrad. Den här veckan har jag börjat tänka lite mer på vad jag äter, har försökt att inte äta nåt efter middagen, har bara tagit frukt och hittills har det gått bra, det känns som att nu jävlar är jag på gång och kommer att få bort de här eländiga kilona som stör mig så in i bomben. Jag har ju ett litet delmål också, kanske jag ska berätta om det! Jag har nämligen hittat en jeanskjol i garderoben som måste ha krympt, ja eller nåt... tänkte ha som första delmål att komma i den, får väl se om jag klarar det, jag hoppas det, men det borde jag göra med tanke på vilken härligt underbar coach jag har!

Ha en skön kväll!

image400Kanske jag är så här smal en vacker dag?!


Kommentarer
Postat av: Eija

Heja vad duktig du är...Jag håller tummarna att du snart får börja använda jeanskjolen

2008-04-16 @ 18:18:36
Postat av: Ulrika

Du är duktig med crossen. Jag själv är inne i en mindre svacka när det gäller maten men motionen är det bättre med. Bara man kan komma sig ut en prommis när Nissa kommer från jobbet i dag så är jag nöjd.

2008-04-17 @ 08:12:13
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: M

Krya på dig! Självklart kommer du i kjolen :)

2008-04-17 @ 14:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0