Jepp

Det blev 45 min med crossen även idag, herregud så himla duktig jag är!
Jag har även bakat gaffelkakor, image397de ska jag ha nästa lördag, ska ha plastparty då, hoppas bara att det kommer nån också, annars måste jag ju sitta här ensam och äta kakor och det vill jag ju inte.
Har hunnit tvätta lite också men sen har jag varit superlat, har fastnat framför TV:n ett tag. Har nyss satt in kåldolmar på värmning i ugnen, ska om en stund börja koka potatis.

Jobbade till kl 20.00 igårkväll, fick tyvärr inte ledigt, men det gick bra, ringde faktiskt litegrann så tiden gick ändå, kanske inte lika fort som jag hade velat men men, när kl var 20.10 var jag hemma, gubben undrade om jag smitit men nädå det hade jag inte, exakt kl 20.00 steppade jag iväg, men kl 20 på kvällen är det inte så mycket trafik, åtminstone inte i Kalix och jag lovar att jag höll hastighetsbegränsningarna, men det gjorde inte en bil som kom susande i säkert 150 efter Nyborgsvägen där det är 90 och 70, han körde om jävligt tokigt också, jag var rädd att det skulle bli krock, men som vanligt, såna där tokjävlar verkar ha änglar med sig överallt.

Ha det så gott alla som ids läsa vad jag skriver :)

image398

Kommentarer
Postat av: Eija

Det är kul att läsa vad du skrivit. Fortsätt med det annars kommer lillfinskan fram................Trevlig Helg

2008-04-12 @ 16:55:43
Postat av: M

HHmmmmm...kakor....jahapp

2008-04-12 @ 19:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0