Hemma

Jag är hemma redan, skulle inte ha slutat förrän kl 14.15. Men det har ringt så lite idag (el så är vi alldeles för många telefonister) så jag frågade om jag kunde kompa från 12.15 och det gick bra, åkte hem och hade dejt med Mr C istället, känns bra att det är gjort. Ska om en stund trava iväg på skolan för att hämta lillgossen, tvätten är också avklarad, den är i torktumlaren just nu så det känns helt underbart!!

Annars så har jag inget att förtälja, har inte hunnit hända så mycket här, vilket kanske är bra. Det blir i allafall kyckling till middag, ska bli gott för det är ett tag sen vi hade kyckling på menyn.

Nu måste jag tvätta mina glasögon, tycker jag ser lite dimmigt, sen blir det att klä på sig ytterkläder och gå till skolan.

Bye for now, återkommer ev senare ikväll.

image338

Kommentarer
Postat av: M

Då fattar jag varför du hade så bråttom hem...du skulle på date :) Härligt - kämpa på!!

2008-04-10 @ 15:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0