Gjort!

Har precis haft dejt med Mr Cross, det blev 30 min idag och de sedvanliga 120 situpsen, FAN om det inte ger resultat, då sätter jag mig ner och gråter. Just nu känns det som att det aldrig kommer att hända nåt med min kropp, jag sliter och sliter men får ingen lön för mödan. Hade bara gått ner 6 hg i måndags, jag trodde att det skulle var mycket mer. Nä, jag hoppas att det börjar hända nåt snart så att jag inte tappar sugen!
Det går jättebra med maten, skulle nog behöva äta mer frukt och grönt men jag tycker ändå att det går hyfsat, har inte ätit nåt onyttigt på kvällarna som jag förut brukade. Har faktiskt inte känt mig så sugen, i söndagskväll blev jag sugen på nåt gott  (SÖTT) men jag stålsatte mig och tog mig 2 clementiner och efter det så var faktiskt suget över, det känns jättebra att kunna styra lite själv, har ju inte gått så bra tidigare.

Just nu är jag jättehungrig, men jag ska inte äta förrän innan jag ska iväg och jobba, kanske jag tar mig 1 el t o m 2 clementiner om en stund för att stilla värsta hungern.

Det blir nog en fin dag även idag, solen är redan på gång fast jag ser att det småblåser lite, hoppas att det håller sig till lite så att det inte blir superblåsigt till ikväll, hade ju tänkt försöka ta mig en prommis när jag kommer hem från jobbet.

Imorron är det dags!! Då styr vi husvagnen mot Luleå och Arcus Camping, det småpirrar lite nu, det ska bli så kul, både att få vila upp sig i husvagnen och sen få göra stan och mässan. Måste kolla lite på present till äldste sonen också, han fyller 17 år den 30:e.

Ha dé

image411

Kommentarer
Postat av: M

Använd måttbandet!!! Kämpa på - du är superduktig :)

2008-04-23 @ 17:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0