Full dag

Idag har jag verkligen gjort full dag! Jag började morgonen med att städa på toaletterna, slängde ut mattorna och sängkläderna, har tvättat sängkläder (som fortfarande håller på), handdukar och 2 st täcken, har även hängt ut madrasserna på vädring, sen skurade jag i kök, tvättstuga och där vi har kontor och dusch, sen tog jag och bonade alla dom golven så nu blänker dom som bara den, jättefint blev det, men bonvaxet tog slut, måste införskaffa mer så jag har till nästa gång jag behöver glänsa upp golven lite.

Har även crossat, idag blev det 30 min och sen mina sedvanliga situps, efter det och duschning lagade jag mat och alldeles nyss har jag bäddat ihop sängen, gubben står vid disken, vi enades om att det förmodligen var hans tur idag :)

Nu känner jag mig lite trött, ska nog gå och kolla om det är nåt att se på TV och koppla av lite, kan behövas efter en sån här fullmatad dag.

Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Ingen ro och ingen vila hos dig.Men visst känns det skönt när det är klart.
Ha det gott

2008-04-14 @ 12:47:47
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0