Fredag

och solen skiner, det är så fint väder, när jag åkte hem från jobbet var det 12,5 grader varmt, nu har det börjat blåsa.
Jag fick sluta kl 15 idag, skulle egentligen ha jobbat till 16.30 men redan vid 14.30 blev det tyst, det ringde nästan inget alls så vi var flera som fick gå hem om vi ville och klart att man vill det!

Jag åkte raka spåret och hämtade lillgossen på skolan och sen hem och satte igång att städa akvariet, herregud så äckligt och skititgt det var men nu så ser det bra ut, nu väntar jag bara på att vattnet ska ha hunnit stabilisera sig lite och blivit varmt nog så att jag kan sätta ner mina fiskar, har ju inte så många kvar, 3 neonisar och 2 allätare. Ska köpa både nya växter och lite mer fiskar nästa helg då vi åker till Luleå och campar.

Här är bildbevisen:

Det kanske inte syns så bra men här är fiskarna:

Här är det nystädade akvariet:

Ha en bra fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Adam var faktiskt feberfri när han hade sovit så nu håller jag tummarna att han är feberfri även i morgon. kanske kan vi då komma på tupperware men jag meddelar i morgon hur det blir.

2008-04-18 @ 19:51:34
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0