.

Har idag kört 37 min på crossen, varför det blev 37 min är för att det var DÖHETT i vardagsrummet där jag tränar, solen ligger på där på förmiddan, det var 28 grader varmt, hade på takfläkten men den hjälpte föga, det kändes som att jag skulle svimma där ett tag, gjorde iallafall alla 120 situpsen.


Som ni förstår så skiner solen här idag, det är redan 3 grader varmt ute (i skuggan) i solen är det betydligt varmare. Jag håller på att tvätta upp och sätta bort lite täckjackor, skönt att äntligen få plocka fram vårjackor och vårskor, känns underbart!


Jag ska även ha Tupperware-party idag, så om ungefär en timme anländer "damerna", vi blir inte så många för en del skulle bort och andra var sjuka, men jag har som tur var några tappra kompisar som lovat komma, bara dom nu inte glömmer bort....


Efter det ska jag rulla köttbullar som vi ska ha med oss på vår campingtripp nästa helg, det är ju lite enklare att ha färdiga och bara värma i husvagnen, jag har varken mikro el vanlig ugn i den.


Funderar också på att plocka fram cykeln, det kliar lite i fingrarna, får se om jag gör det i morgon, kanske jag ändå cyklar till jobbet på måndag, hade tänkt skjuta på det till efter vi varit bort, men jag vet inte, det känns ju lite som att man ändå vill. Nåja, vi får väl se då.


Tjingtjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0