.

Jaha, så var då arbetsveckan slut, den har gått så otroligt fort, trodde att den skulle släpa sig fram, har ju varit ledig i 2 veckor och sen den här veckan skulle jag jobba både till 16.30 och 17.30 vilket jag inte är van vid, är ju van att få gå hem vid 15-tiden, men attan så snabbt den har gått. Lite har det nog hjälpt att jag haft elev, tiden går ju alltid lite fortare då, man gör ju lite mer än att bara svara.

Jag har varit duktig med min vän crossen också, vi har haft dejt både igår och idag, igår när jag började kl 11.00 passade jag på att crossa på morgonen, samma idag, jag började 10.00 så då hann jag innan jobbet, jag klev upp 6.45 och när kl var 7.05 ställde jag mig på den och satte igång, kändes jävligt bra när det var klart kan jag säga, tänkte även köra imorgon men jag tror inte att jag kör på söndag, fast man vet ju aldrig...

Skulle hämta ut paket idag när jag slutade jobba, men det har jag naturligtvis glömt, sitter just nu och funderar på om jag skulle ta en sväng ner till ICA för att hämta det, man är ju lite nyfiken fast man vet vad det är för nåt, men jag känner mig samtidigt väldigt trött så jag vet inte, beslutsångest!!

Nä, mina vänner, nu ska jag gå in på lockbutiken.se för att se om de fått hem balsamet som jag tänker beställa.

Ha det så gott!!

Kommentarer
Postat av: M

Du är så duktig - kämpa på - även på söndag ;)

2008-04-04 @ 20:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0