En ny dag

Ca kl 10.00: Så har då ännu en ny dag kommit, lördagen!
Idag har vi inte hunnit gjort så mycket, har ätit lite frukost, duschat och nyss har disken blivit avklarad.
Nu är det fia med knuff som gäller, försöker göra två saker samtidigt, lite svårt men man är ju kvinna så...

Ca kl 22.30: Nu fungerar det äntligen! Jag försökte publicera på förmiddan men det ville sig inte alls då, hoppas på bättre lycka nu istället.

Efter fia med knuff som jag tror sonen vann så åkte vi iväg på stan, jävlars så folk det var överallt, när vi åkte från campingen var det redan många bilar som parkerat för mässan. Vi har inte varit på den idag, tänkte ev ta en sista sväng imorgon innan vi åker hem till Kalix igen.

Vi gjorde både Smedjan och Shopping idag, jag hittade mig 2 st t-shirts på Kapp-Ahl, inget mer, när vi åkte från stan hade vi tänkt åka på Ö&B men det var så inibomben med trafik så vi åkte "hem" till husvagnen istället.

Sen for sonen och gubben och flög lite modellflyg medans jag stannade kvar och dammsög lite och lagade mat tills dom kom tillbaka.
Ikväll vid 19-tiden åkte vi till ICA och handlade lite mjölk och efterrätt, sonen köpte kladdkaka och vi andra köpte päronhalvor, jag handvispade grädde till, pust och stånk, nåja lite träning skadar ju inte, speciellt inte när man sen äter av den. :)

Nu börjar det bli dags att gå och sova tror jag, känner mig faktistk lite pömsig.

Godnatt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

vad mysigt ni verkar ha det. Nåja vi åker snart i väg med lådan vi med.

2008-04-27 @ 08:47:56
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Maria

Förhoppningsvis kommer vi iväg på tisdag!

2008-04-27 @ 09:37:04
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0