Camping

Nu är vi äntligen framme, har nu sovit en natt i husvagnen, sov bara till 6.00 imorse, känner mig lite trött just nu. Jag har tagit lite bilder men tyvärr var inte usb-kabeln med så ni får vänta ett tag till.
Det är väldigt geggigt utanför husvagnen, vi kunde inte sätta upp det lilla tältet vi har, gräsmattan är som en svamp. Det är fullt med husvagnar där vi står, många har kommit idag.

Vi har varit på mässan en sväng idag, det blev både handväska, lite teflon-bakplåtspapper och en jävla massa broschyrer. Jo, just det, jag tror jag har köpt världens bästa kniv, den är i plast och taggig, tror att den kan vara bra när man ska skära upp långpanne-rutor, fast tjejen jag handlade av surrade om att den var bra att skära sallad med, hallå vaddå sallad????

Just nu sitter vi och känner oss lite trötta, vi har ikväll gjort både Jysk, Rusta, ICA Maxi och Biltema och så en hammis på Max.

Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Sallad?? Nä tacka vet jag cocacola och strösselbulla eller!!!!!!!!!!!!!

2008-04-25 @ 20:36:27
Postat av: Maria

Tält är överkurs så här på våren! Skit i tältet, det är ändå så blött och grylligt där. Hur hade Ernst det?? Var han barfota?

2008-04-26 @ 10:40:40
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0