Bloggtorka

Har haft bloggtorka några dagar, har egentligen inget att skriva om nu heller, men det är väl bäst att jag gör ett försök annars lär man väl få på skallen av en viss liten ettrig finska :)

Har iallfall varit superduktig med Mr C, vi har dejtat varje dag i 30 min, har även gjort mina 120 situps varje dag, det känns gött!!

Har haft elev varje dag på jobbet, det är både jobbigt och roligt, man måste hela tiden vara alert och kunna förklara på ett bra sätt varför jag gjorde si eller så, även förklara varför man måste göra på ett visst sätt, jag kan tala om för alla därute som inte är telefonister att det är inte så bara att svara i telefon, man måste ju även veta vad man ska säga, det underlättar en hel del :), när jag får in ett samtal så står det på min dataskärm precis vad som ska sägas och var personen de söker är, söker de ingen person utan det gäller nåt allmänt så måste man snabbt kunna skumma av om det finns information och isåfall vad jag ska säga, så ni som tycker att -vafan svara i telefon kan väl vem som helst! Prova får ni se att det är inte så enkelt. Nåja, min elev har iallafall både skrivit och svarat idag och det är jättebra, imorgon är det mest troligt sista dagen och sedan ska han klara sig själv, med hjälp om det behövs förstås.

Har nyss kollat in Sverige Campar på 4+, bra program men jag saknar alla bra campingtips, de som är med i programmet och campat länge borde ju kunna komma med hur  många bra tips som helst och även kunna bidra med vad man ska tänka på och undvika.

Funderar på om jag ska gå och lägga mig, känner mig jättetrött, jag vet inte varför men det är som att jag blir jättetrött när jag är duktig och tränar, har ju hört av andra att man ska bli så pigg, men när???? Själv blir jag bara trött.

Nå, ha en skön kväll och natt

Kommentarer
Postat av: Eija

vem är den där "ettriga lilla finskan" du skriver om? Inte kan det väl vara jag?

2008-04-09 @ 08:06:12
Postat av: Ulrika

Du är duktig med Mr C. Själv har jag städat hela ledigheten har tagit garderoberna. Kul kul när man får sätta flera säckar till Kupan.

2008-04-09 @ 08:15:02
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0