ÄNTLIGEN!

Visste inte att man kunde bli bloggberoende?! Men tydligen, det har ju varit uppdateringar på gång så man inte har kunnat skriva nåt på ett tag, men nu äntligen är det klart, hoppas jag iallafall!

Vilket vårväder det är idag!! Solen skiner visserligen med sin frånvaro men som det tinar, det är alldeles blött ute på vägen, jag och lillgossen har haft kul efter middan - vi har hackat is, nåt av det roligaste man kan göra när våren kommer, jag blir alldeles till mig i skorna!

Så här fint är det ute idag:

Här har vi hackat
     

Så här fin är våran väg
     


Nu ska jag surfa vidare en stund, ha dé



Kommentarer
Postat av: Maria

Kom och hacka hos mig också! Jag vill ha hem min taikonlåda!!

2008-04-01 @ 20:24:37
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Ulrika

Vi har också hackat is. Tänk att här uppe får man både skotta och hacka fram våren.

2008-04-02 @ 10:18:52
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0