45 min

Yes, det blev 45 min cross och 120 situps igårkväll, blev lika mycket idag på förmiddagen. Jag börjar kl 12.30 idag så jag har hunnit crossa och sen har jag varit och inhandlat en ny dörrmatta till tvättstugan, inte så dyr, jag trodde att den skulle kosta mycket mer, den är 100X165 och kostade 256 kr, inte så farligt eller hur?

När den var inhandlad och lagt i bilen så körde jag iväg på ICA och köpte det där tråkiga som måste handlas oftare än man vill, mjölk, bröd mm mm, blä tråkigt och dyrt är det! Tänk om man skulle slippa den där tråkiga vardagshandlingen?!

Nu ska jag gå och koka mig lite makaroner, tänkte äta makaroner och köttfärssås till lunch. Måste även komma ihåg att skriva upp allt jag äter, M och M ska nämligen göra en kost... bla bla nånting, jag kommer inte ihåg vad det heter, men vi ska i allafall skriva upp vad vi äter under 3 dagar och lämna det till tjejerna som då sen skulle lägga in allt i nåt dataprogram för att se hur/vad vi äter, spännande.

Nåja, ha det så gott nu, jag kanske återkommer senare ikväll, jobbar bara till 16.30 idag, tog ut lite ledigt, måste ju passa på när det finns chans att få lite ledigt för det är inte så ofta det händer.

Tjing!

image399

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Vad mycket du har hunnit med.Själv bara latar jag mig.
Ha det bra

2008-04-15 @ 14:14:01
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0