.

Imorse åkte jag med gubben till jobbet, jag skulle nämligen hämta min cykel som varit på service sen förra veckan, fick skjuts av B till Intersport, när jag kommer in och ska hämta min cykel så är den inte klar, HERREGUD de har ju för fan haft den hela veckan!! Jag blev jävligt sur, ringde gubben som fick skjutsa mig, till skolan för att hämta lillgossen. Om han hinner så ska han hämta hem den, jag hoppas han hinner, de stänger ju om 15 min.


När jag till slut äntligen kom hem så hann jag knappt innanför dörren förrän jag fick fara iväg igen, var tvungen att åka till gubbens jobb med nyckeln till mopeden, han hade nämligen varit hem och hämtat äldste gossen som skulle ta med sig moppen hem (den står vinterförvarad där), men som då glömt nyckeln. Pust. Åkte sen hem igen snabbt som attan (men jag lovar, jag körde bara 70) och laga mat, idag blev det spaghetti och köttfärssås.

Sitter nu och väntar på att U ska komma med Tupperware-grejorna, jag hoppas hon kommer snart för sen måste jag iväg och handla och även hämta ut mitt paket från LR som kommit. K behöver ju sitt Emergency-spray!! Bråttom, bråttom.

Jag glömde ju berätta tidigare att jag nu provat chili-choklad, 
men jag måste säga att jag blev lite besviken, jag trodde att det skulle vara mer smakupplevelse än vad det var, den var god, det håller jag med om, men inte så god att man nästan for till himlen, nä, lite besviken blev jag.

Nu tog skrivarlusten slut, vi höres en annan dag, skriv gärna en kommentar, det blir jag glad över!



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det tog då en j..a tid att fixa din cyckel. Min har ej kommit ut vinteridet ännu!!!

2008-04-28 @ 17:58:35
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Maria

Men så bra att den inte var god! Kasta resten i den bruna tunnan :)

2008-04-28 @ 21:01:14
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: M

Blev du mindre arg sen du hade ätit chokladen?

2008-04-28 @ 21:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0