Städ, tvätt och annat

sysslar jag med idag, måste ju passa på idag för imorrn ska jag ju träffa doktorn för mitt finger, han säger säkert att jag ska vila...
Har iallafall städat av toaletterna och dammsugit idag, sängkläderna har också åkt ut och tvättmaskinen går.

Igår var jag med om en läskig sak - när jag vaknade hade min högerhand, pekfingret vridit sig inåt i handen och det gick baske mig inte att räta ut, jag blev jätterädd, trodde att jag skulle få ha så för alltid, men efter ett tag när jag varit upp en stund och masserat lite i handen så kunde jag räta ut fingret litegrann, allt kan jag inte räta ut men det mesta, ingen roligt erfarenhet det där, vill absolut inte vara med om det igen. Idag känns det en aning bättre, har inte haft sådär som igår, men lite kramp får jag ibland och det är inte heller skönt.
Jag längtar faktiskt tills det ska bli måndag!!! Ingen vanlig kommentar från mig, jag vet, men den här gången beror det ju på att jag ska till doktorn då, hoppas han gör så att jag blir frisk!

Gubben och sonen är på husvagnscamping även i helgen, de for i fredagskväll och kommer hem nån gång idag, det är riktigt skönt att få vara lite ensam ibland, men nästa helg får dom nog lov att stanna hemma, vi behöver få lite gjort ute innan snön kommer, bl a sätta in utemöblerna.

Ha en bra söndag!

En liten bild måste ni ju också få, här en (i mitt tycke) riktig snygging John Cusack:


image165

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Inte roligt det där med handen. O ja Oskar var salig i går. Tänk att få en autograf av sin störta idol när man är 9 år. (han fick 2 st till och med)

2007-10-01 @ 09:46:26
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0