Mitt i veckan

är det nu igen, vad tiden går fort!!

Så har man då börjat jobba, har idag gjort 3:e dagen så nu är man inne i allt igen, känns som att man inte alls varit borta. Lite ringrostig har jag varit men idag har det gått precis som vanligt.

Cyklat varje dag har jag också kunnat gjort, vilket gör 1 mil cykling om dagen, ganska så bra det med.

Med vikten går det jättebra, hade gått ner ytterligare 1 kg när jag vägde mig i måndags, så nu har jag sammanlagt gått ner 3 kg på 3 veckor och jag är jättenöjd.
Mitt sötsug har jag tappat bort och jag tänker inte leta reda på det, låt det vara borta för alltid, inte gör det mig nåt!
Tänk, nu är det "bara" 7 kg kvar till mitt första mål - och det ska inte uppnås förrän till jul (gör ju inget om det går fortare, men det är mitt mål).

Idag till lunch beställde jag sallad med varmrökt lax - det var jättegott, men min mage verkar inte gilla det nåt vidare, har haft jättekul sen jag kom hem och jag vete sjutton vad det beror på, det är ju ingen mjölk i sallad, visserligen åt jag även fralla (utan smör), men den ska ju vara gjord på vatten, så har det då varit förut, jag sa även till att det skulle vara laktosfritt. Funderar och funderar så jag blir tokig vad detta "roliga" kan bero på men kommer inte fram till nåt svar, nåja, nu mår jag bra igen, men är jättetrött, beror säkert både på det och på att jag klivit upp tidigt imorse, började nämligen jobba kl 7.00.

Nu piper torktumlaren! Måste ta reda på eländet...

Ha dè

image159


Kommentarer
Postat av: Maria

Krya på dig!

2007-09-07 @ 09:58:39
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0