LÖÖÖÖRDAG

Tjoho!!! Så trevligt det är med lördagar!!
Jag är lite av en gräsänka i helgen, min sambo och yngste sonen har åkt iväg med husvagnen till Luleå, de ska vara på modellflygfältet där - FLYGA MODELLFLYGPLAN!! Ooooohhh så sonen har längtat!!
De åkte igårkväll, så när jag hade jobbat klart kl 20.00 var de inte hemma, endast storpojkarna var där de skulle - i sina rum sittandes vid datorerna, var annars????!!!

Såg IDOL när jag kom hem, poppade mig lite popcorn och åt lite mörk choklad, lyxade till mig lite när jag var ensam, jodå, gossarna fick också smaka!!

Imorse vaknade jag redan 7.50, höll på att kissa ner mig, tog mig knappt ur sängen, men till slut så.... satt en evighet på toan och lättade på trycket.
Sen var jag ut och  hämtade tidningen, men den har jag inte läst ännu... Jag började packa ihop kartonger, plast, glas, metall, tidningar och for iväg och kastade det, naturligtvis råkade jag sätta sönder en glasburk i bilen så jag var tvungen att dammsuga bagaget när jag kom hem, nåja det gick ju fort, sen gjorde jag en deg, plockade ur diskmaskinen och fixade lite i köket, när degen var klar rullade jag frallor och medans de jäste var jag och plockade fram lite gardiner, gräddade frallor och sen gjorde vi frukost, SUPERGOTT med nybakat bröd!!

Putsade fönster i alla barnens rum och satte upp andra gardiner, det blev riktigt bra. Nyss har jag tagit ut kaka ur ugnen, det ska bli mockarutor av den.
Måste nog gå och stjälpa upp den nu och sen fixa glasyren, sen ska jag nog sätta mig ner och läsa tidningen, ev duscha av mig lite, tror inte jag orkar gympa nåt idag, men vi får väl se senare.

Ha en riktigt bra helg allihopa!

Och så en bild: 

image163


Kommentarer
Postat av: Maria

Alltså hallå! Vem har ätit den kakan???

2007-09-24 @ 16:46:23
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0