Hemma

Är tvungen att vara hemma från jobbet, har så himla ont i mitt pekfinger, det är alldeles stelt och svullet, som tur är så ska jag ju till  läkaren på måndag. Har lite svårt att skriva, måste använda endast vänsterhand plius att jag använder höger långfinger också, mycket tryck på delete och backstegaren blir det också.

Har nu på morgonen sett en film, ska nog se fler filmer, kan ju inte göra så mycket annat! Tyvärr.

Tänker inte vara så långvarig här pga svårigheterna med att skriva.

E: Kålles Kolabollar var jättegoda!! Tyvärr....

Ha en bra dag!

En förymd brottsling bröt sig in hos ett ungt gift par när de låg och sov. Brottslingen band fast paret i sängen och började leta efter värdesaker.

Mannen vände sig då till sin vackra fru och viskade: "Älskling, killen har inte sett en kvinna på flera år. Gör precis som han säger till dig. Om han vill ha sex med dig så låt honom. Det kan rädda livet på oss.

"Älskling", svarade hans fru. "Jag är så glad att du känner så eftersom han precis talade om att han tyckte att du var riktigt söt.


 

Kommentarer
Postat av: Eija

Vad roligt att du tyckte om kakorna... Det finns alltid mer om du vill ha :-)

2007-09-27 @ 15:18:23
URL: http://kalixbandy.com
Postat av: Maria

Låt bli kakorna!!

2007-09-27 @ 21:37:51
Postat av: Ulrika

Dom är goda!
Det var en bra historia du lagt in.

2007-09-29 @ 21:25:43
Postat av: Ulrika

Näe han hade blivit sjuk!

2007-09-30 @ 09:21:58
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0