Hallihallå!

Måndag idag och jag har vägt mig, det har gått superbra!!! Hade gått ner ytterligare 1 kg, så nu har jag sammanlagt på 3 veckor gått ner 3 kg och jag är JÄTTENÖJD!
Började även jobba idag och det gick också bra, lite ringrostig med vilka program på datorn jag måste ha för att kunna arbeta och komma ihåg alla olika lösenord, men jag klarade det och jag kunde jobba, nu känns det som att man inte haft semester, visst är det konstigt hur snabbt man kommer in i allt?!

M: jag har lagt in ledighetsansökan gällande jul :) :)

Har även cyklat till och från jobbet, vilket blir ungefär 1 mil (lite drygt) så jag kör ingen crosstrainer idag utan tar det när jag inte cyklat, det känns som att göra samma sak flera gånger.

S har börjat på 6-års idag och det verkar ha varit roligt, han vill då fortsätta att gå dit i allafall, de ska få göra så mycket kul framöver, bl a åka till en bondgård för att se på en massa djur, åka till badhuset och gå i simskola, lära sig att både läsa, skriva och räkna, plus allt annat de får göra som att vara ute och leka, vara inne och leka mm mm så det blir nog jättebra.

Idag blir det nog köttbullar till middag och färskpotatis mmmm sååå ljuuuvligt med färskpotatis!!

Ha dé

Och så en bild...

image158

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ska också ha ledigt till jul :)

2007-09-04 @ 13:53:42
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0