Gissade ni rätt?

Vad tror ni det blev av prommisen igårkväll, gjorde jag det eller gjorde jag det inte, ja det är frågan.  Svaret får ni här:
Nej, jag gjorde det inte, latmasken tog över, gick och satte mig i TV-soffan istället, såg på AFV på 5:an, liiiiite dåligt samvete hade jag, men bara för en stund, jag hade ju iallafall cyklat till och från jobbet så lite motion hade jag ju fått ändå.

Idag har jag jobbat till 17.30 JIPPIE!!! Nä, fyfan, jag avskyr såna pass, är ingen kvällsmänniska och 17.30 tycker jag hör till kvällen. Nu är ju kl redan 18.50, har ju bara hunnit hem, vika lite tvätt och ätit. Nu är det snart dags för lill-S att gå och sova, sen blir det mamsens tur en stund efter det.

Ni ser väl IDOL förresten???!!! Vilket härligt program, igårkväll var de ju suveräna!! Såg ni tjejen i rosa som sjöng en Elvis-låt? Gud så duktig hon var!!! Jag blev stum när hon började sjunga för jag hade förväntat mig nån som inte kunde ta en ton och så lät hon så där, helt otroligt.

Nu ska jag gå och leta fram lite foton på min lill-kille för dom ville ha ett bebiskort och ett kort från nu på skolan, får väl se om jag hittar nåt, man är ju inte lika duktig med kameran på 3:e ungen, tyvärr, på första har vi hur många bilder som helst.

Ha en bra kväll!

Och här kommer lite manlig fägring att vila ögonen på ett tag:

image161


Kommentarer
Postat av: Maria

Tycker att juryn är så elak :(

2007-09-13 @ 12:51:26
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0