Egentligen

vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om, det har inte hänt så värst mycket här. Fick idag sluta tidigare vilket var jätteskönt, jag hann med en sväng på Svanbergs Glas för att köpa mig en ny traktörpanna, tänkte ta den gamla till husvagnen.
Vilka fina saker de hade där!!! Blev så himla sugen på mycket mer, men plånboken sa bestämt NEJ, men drömma kan man ju i allafall, kanske jag ska sätta mig ner och plita ner en önskelista och skicka till jultomten :)

Mitt j-a finger gör fortfarande ont, snart vet jag inte vad jag ska göra, det är ju bra ett tag när jag tar voltaren, men det håller ju inte hur länge som helst, har superont på natten och morgonen, lite bättre under dagen för att sen på kvällen göra ont igen, kanske man inte har det bästa jobbet om man ska vila fingret.... Men jobba måste man ju!
Läkarn tyckte ju i sommar när jag var dit att det var inte reumatiskt utan överansträngning, fast nog tycker jag det verkar konstigt att det fortfarande är överansträngning isåfall, jag tror nog mer på reumatiskt, eftersom man vet hur det brukar göra ont när man är mitt inne i ett dåligt skov så känner man ju igen symptomen. Nåja, det är inget att göra åt nu, det är bara att stå ut med skiten. Åt helvete är det i allfall!! Tack för att jag får tycka lite synd om mig en stund.

Kanske nåt roligt kan muntra upp i den grå vardagen!!:
Korta kjolar har en tendens att göra män artiga. Har du någonsin sett en man gå på bussen före en tjej med kort kjol?"


"Har du hört talas om killen som lämnade sin fru? Hon födde tvillingar och han trodde inte på hennes löften om att det inte fanns en andra kille!"


"Vad är det mest intelligenta en man kan säga?"
"Ja, älskling."


"Vad kallar man en finne på en mans genitalier?"
"En hjärntumör.

Och så en liten bild:

image162


Kommentarer
Postat av: Maria

Du måste gå till doktorn, det där kan inte vara ok!

2007-09-22 @ 11:53:26
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0