Utmaningen

Jag har blivit utmanad och måste väl skriva ner lite, så här kommer det:
Nu har jag inte så många att utmana men jag utmanar de jag kan!

Jag har blivit utmanad av: http://fibromy.blogg.se

Här är reglerna:

1. Länka till den som utmanat dig
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat

Här är mina 7 sanningar:

1. Jag älskar godis
2. Jag gillar inte folk som inte passar tider
3. Jag blir lätt stressad
4. Jag vill ha ordning och reda
5. Jag tycker om att se på TV
6. Jag tycker inte om att köra bil, åker hellre
7. Jag gillar hundar

Jag utmanar:

Ulle
Maria
Jezzan
AnnBritt

Sådärja, äntligen var man klar, det tog sin tid att komma på. Herregud, måsta rannsaka sig själv på det där viset, det är ju tungt, man får ju nästan ont i hjärtat :)

Idag har varit en ganska bra dag, har inte suttit i telefonen mer än 30 min, har istället fått syssla med lite annat, sen har jag varit på gruppmöte 1,5 timme och efter mötet var min arbetsdag slut. Har haft ont i huvudet i stort sett hela dagen så det har inte varit så dumt att då få syssla med annat än att svara i telefon hela dagen.
Det var ett jättetrevligt möte - personal och produktionschefen var och berättade vad de egentligen gör på dagarna och det är ju alltid kul att få en inblick i vad andra på jobbet gör!
Vi kom även fram till att vi telefonister ska få "praoa" på de andra avdelningarna, kolla lite vad de gör, det tror jag kommer att bli jättekul, AKTA DIG JEZZAN!!! :)

Nu ska jag surfa vidare en stund innan det är dags för matlagning -blir endast hemmastekta hamburgare med bröd idag, inget som jag egentligen är sugen på men yngste sonen beställde och jag orkade inte med att komma på nåt annant så därför får det bli hans önskning idag.

Ha en bra fredag och glöm för allt i världen inte IDOL ikväll!!

Mina 2 favoriter:

image208

och

image209



Tack för nu!



Kommentarer
Postat av: Jezzan

Utmaningen klar......... ;D och du är så hjärtligt välkommen och se hur vi arbetar hahaha..... Trevlig helg till dig och de dina!

Kram

2007-10-26 @ 19:29:24
URL: http://www.jezzanskrypin.blogg.se
Postat av: maja M

Jag hejjar på den tjejen som är på fotot men jag vet inte vad hon heter.

2007-10-29 @ 19:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0