Till råga på allt

så har jag fått en jävla rethosta, tänk att man då är mottaglig för allt just nu!!  Livet suger verkligen just nu, finns nästan inget positivt att skriva om, allt är bara elände.

Nåja, mamma och pappa har ju varit här i helgen och det är ju alltid trevligt.

Har fortfarande ont i mitt finger, det verkar inte ha blivit bättre av den här sprutan heller, när ska det bli normalt igen?

Imorse for min älskade gubbe iväg på jobb till Umeå, han åkte hemifrån kl 04.15 imorse, jag såg till att han bytte till vinterdäck igår ifall att det skulle vara halka idag, men här verkar det iallfall inte vara så, men man vet ju aldrig hur det är efter vägen.

Har satt igång lite tvätt nu på morgonen, hör att maskinen snart är klar, tur man har torktumlare så man slipper hänga tvätten, sen när den är torr så brukar jag låta dom stora pojkarna vika, de har blivit riktigt duktiga på det!

Ha en bra måndag!

Sommarbild på Kyrkan i Kalix:

       image179    Sommaren! Nåt att längta till...

Kommentarer
Postat av: Lillepip

Ohh,vilken härlig bild!!Må Gott,pip

2007-10-15 @ 09:03:42
URL: http://lillepip.blogg.se
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej på dig! jag tvättar också i dag,men nog känns det från gårdagen :-)
Nu finns reseptet på min blogg
Här hos oss är det rena rama våren ute,sååå härligt!

Ha det bra! mvh Anna-Carin

2007-10-15 @ 13:45:13
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Jezzan

Tjing tjong där ;-)

Skoj att hitta din blogg och få nåt roligt att reada mellan varven.
Hoppas du kryar på dig snart.
Ps fredagsbilden........ hmmmmmmmm säger bara mums...

2007-10-16 @ 08:07:26
URL: http://www.jezzanskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0