Som vanligt

Var till läkarn igår, fick då en cortisonspruta i pekfingret i knogleden, men inte fan hjälpte det inte!!! Har lika ont som tidigare och fingret är lika svullet. Måste nog ringa honom imorgon så jag får höra vad som ska göras, kan ju inte gå tillbaka och jobba ännu iallfall, han måste nog ändå sjukskriva mig, tyvärr, trodde ju att jag skulle bli bra nu, FAN!!

Har sett film både igår och idag, det känns som att man lever i en annan värld - gör inget förutom ser film, går på toa, äter och sen sover.
Huvudvärk har jag också idag, har även ont i hälsenan, vetefan vad som hänt!! Foten börjar i allfall kännas bättre men inte fingret el huvudet.

Så skönt att få ur sig lite, det är alltid skönt.

Nä, det är väl dags att gå till TV:n igen och kolla vilken film jag ska se härnäst!

Håll tummarna för att jag blir bättre, snääällla!

En bild också så klart, en semesterbild... :)

image166

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej! tråkigt att sprutan inte har hjälpt,kan tänkas att läkaren inte satte nålen exakt på stället,på leden.
Jag hoppas det ordnar sig för dig.
mvh Anna-Carin

2007-10-02 @ 13:14:30
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Eija

Jag håller alla tummar jag har för din skull........

2007-10-02 @ 15:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0