Som det ska

Jaha, nu är allt som det ska igen! Har jobbat första dagen på en månad och det känns jättebra. Visserligen har jag gjort några tabbar, lagt meddelanden på fel ställe och glömt lite info men annars överlag så har jag skött mig (tror och hoppas jag i allafall).
Känner mig jättetrött, började dessutom första dagen kl 7.00, det känns att man klivit upp tidigt.
Cyklade till och från jobbet så det blev 1 mil cykling idag och det är ju inte helt fel det heller.

Efter jobbet gick jag in på Kakelbolaget för att få en katalog, började prata med killen i butiken om kakel och vad man ska och inte ska ha, han verkar jätteduktig, kom med ideér och förslag, även sånt man inte ens tänkt på, men han har säkert rätt. Vi funderar nämligen på att byta bänkskiva och kakel, ta skåpluckorna senare, min sambo har lite ångest över att byta luckorna som i hans tycke är JÄTTEFINA, vilket då inte jag tycker, men jag tänkte som så att vill han byta bänkskiva och kakel så är det helt OK, han kanske ser då hur fula och nötta luckor vi har så han även vill byta dom, hi hi kvinnlig list tror jag det kallas!

Nu blev hjärnan helt tom, måste nog gå och fylla på med lite mer idéer, vi ses!

Naturligtvis så bjuder jag på en godbit igen:

image206

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej!skummisar göt

Mvh Anna-Carin

2007-10-25 @ 20:13:42
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej på dig! jag kommer med en utmaning.regler finns att läsa på min blogg

2007-10-26 @ 10:28:32
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: maja M

Han var nog snyggast av de där killarna dessutom gillar jag ju Ahlgrens bilar. HAns blick är inte helt fel. Tänk vilka skratt rynkor kring ögonen han har när hans ler.

2007-10-29 @ 19:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0