var det fredag igen! Alltid nåt att se fram emot. Behöver inte vara gräsänka i helgen heller, det känns ganska bra, har ju varit det dom två senaste helgerna.

Fingret är som vanligt, inget nytt att skriva om det, tyvärr, det hade varit trevligt att få skriva att jag är helt återställd, men men den dagen kanske kommer snart, vem vet?!

Yngste sonen har iallafall ångat på härhemma idag, han har gjort en jättestor nyckelknippa, vet inte hur många nycklar han lyckats samla i en och samma knippe, men många är det, sen har han gjort en postlåda av en liten kartong, har ritat på papper som han tejpat fast på den, den blev så fin så. han har även sett lite film och spelat rockmusik på ganska hög volym.

Själv har jag inte gjort så mycket (som vanligt nuförtiden), har precis sett Doktorn kan komma och det var ju en stunds avkoppling, nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, försöker komma på vad jag ska göra för middag idag, har tagit fram köttfärs men vet inte riktigt vad det ska bli. Jag vet att det INTE ska bli köttfärssås el köttfärslimpa för det har vi nyss ätit.


image168 En sån här skulle var såååååå underbar!!

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Guuud vilken härlig bakelse mmmmmums!!!

2007-10-05 @ 16:12:23
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Maria

Hallå - stäng munnen genast!! Den får du allt låta bli :) Ha en härlig helg & krya på fingret.

2007-10-05 @ 19:17:54
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0