Regn och rusk

När jag klev ut genom dörren kl 15 idag när jag jobbat klart upptäckte jag att det regnade, jättekul, speciellt när jag cyklar! Jag hade trots allt tur, det regnade bara lite, mest lite skvitter, men glasögonen blev inte roliga att titta ut genom, när jag kom in på 6-års så immade dom dessutom igen så man såg ännu mindre, men vi hittade hem iallafall och det är ju tur det! :)

Det blev bara mos och korv till middag idag, ingen höjdarmidddag precis men ungarna åt ju och tyckte det var gott, mest gott tyckte nog mini-S, det var han som beställt maten så han åt med god aptit.

Jag vet inte vad det är med mig igen, har fått svårt att sova, vaknar stup i kvarten för att kolla på klockan, det är jättestressande, känner mig inte alls utsövd när jag vaknar, snarare mer trött än när jag la mig, vete sjutton vad det beror på för jag vet att jag vaknar när klockan ringer, har aldrig i hela mitt liv försovit mig så det kan inte vara det. Kanske jag har nån inre stress som bara kommer fram när jag sover? Ja, inte vet då jag.

Jag kollade idag om jag kunde vara ledig på fredag och det GICK BRA!! Jag är så glad, då behöver jag inte känna mig stressad när vi ska packa husvagnen inför campinglivet i helgen. Först och främst ska jag sova länge (förhoppningsvis) och sen ska jag packa i lugn och ro. Det ska bli så roligt, jag har ju aldrig varit på husvagnssemster förut, det blir premiär för mig!

Nu ska jag nog ta en liten vilostund men vi höres!
 
En bild också:

image214


Kommentarer
Postat av: maja M

VILKEN MAN, undrar om han klarar av att
dela sorger också?

2007-10-29 @ 19:48:07
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Vilken man,men jag är mer intresserad av kakorna :)
Kram på dig!

2007-10-30 @ 12:44:16
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Maria

Det är jobbet... säkert. Grattis till ledigheten!! Måste som att vara på Lotto, typ :) Och ta inte med dig hela hemmet i låden, det är nära till Kopera och Ica!

2007-10-30 @ 13:37:14
Postat av: Maria

Glömde en sak: Nej det blir ingen camping i helgen. Den är garagerad för vintern :(

2007-10-30 @ 13:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0