Prommat

Idag har jag gjort det!!
Prommat till jobbet, tog exakt 55 min och det var jätteskönt väder, solen lyste och det naggade lite i kinderna, var sådär lagomt höstkallt, tillbaka så liftade jag med B - Tack för skjutsen, hade inte velat ta 1 tim prom till!

Har precis varit och hämtat yngste sonen på 6-års, han rusade in på toan och jag blev sittandes här, skulle bara just.... jo, just det, jag har nog varit hemma 20 min snart och har inte kommit längre in i huset än till datorn, vilken mamma man är! Nåja, han är lycklig i allafall, det låg en alldeles ny och färsk Kalle Anka på köksbordet, själva tidningen är han inte så intresserad av men det som följer med!!! Den alltid lika hållbara (not) leksaken, vilken lycka!!! Men för hur länge??? Jo, en del grejer kan hålla i flera dagar medans andra håller några minuter, vilket jävla slöseri egentligen, att skicka med sånt, det gör dom ju bara för att få sälja mera, klart som korvspad att ungarna vill ha just den tidningen, med just den grejen! Nu har vi ju prenumererat på Kalle sen långt före presentens tid, det är ju inte därför vi har den, man kan faktiskt avsäga sig leksaken om man går in på deras hemsida, men det får man ju inte, då blir ju 6-åringen alldeles förtvivlad - får väl stå ut ett tag till, snart är han ju ändå så pass stor att han inte vill ha den utan tidningen istället.

Tack Eija! Du är då för snäll du. Förlåt att jag inte tittade förbi när jag var in på jobbet, men du vet ju hur det är när man kommer dit och inte har varit där på ett tag?! Surr, surr, surr med alla, kan avslöja att jag har mer ont i halsen nu än jag hade i morse :)

Och så en bild naturligtvis:

image174 Snart kommer tomten! Jiha!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gissa vad jag har provat idag.... Pilates!! Inte min grej riktigt - alldeles för lite drag i :) eller också är det jag som är stressad...

2007-10-11 @ 16:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0