Ny dag

nya ideér??!! Ja, inte vet jag, huvudet är tomt just nu, mer tomt än vanligt :) Det har inte hänt så mycket här så...

Cyklade inte till jobbet idag utan tog bilen, det var 3  minus i morse, hade bara sommardäcken på men som tur var så var vägen torr, gubben for precis iväg för att byta till vinterdäck på den nu, blir bra, jag börjar 7 i morronbitti så risken finns ju att det är halt då för det är fortfarande kallt, jag fick t o m skrapa rutan när jag skulle hem från jobbet, visserligen var det tunt men det for inte iväg när jag körde torkarna och hade blåsen på fullt och varmt.

Var in en sväng på Repa för att köpa tidningen, kollade in nya butiken GK, de hade ganska mycket grejor där, menst var det kläder, mattor och mycket gardintyger, kollade bara som hastigast, får nog åka in en annan gång när man har mer tid.

Med vikten går det inte alls just nu, hade varit så  himla duktig förra veckan att jag gått upp 1 kg, visst är jag duktig??? Jag vet inte var min motivation är, den försvann när jag fick ont i fingret och jag har inte hittat den än, trodde att den skulle komma tillbaka när jag började jobba, men nu har jag snart jobbat en vecka och den är fortfarande försvunnen, är det möjligen nån som hittat den?

Där tog det slut. Ha en fortsatt bra dag!

Gottgottigottgott:

image216     image217     image218     image219     image220


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! att hitta motivationen,är så svårt.Jag behöver inte gå ner i vikt,3kg i så fall och det är så svårt.Jag gillar att röra på mig,gillar inget vidare styrketräning,kanske för att det inte funkade för mig.Jag funderar på att köpa en pilatesboll,har du testat en sådan.Att finna motivationen är svårt,man måste finna en träningsform som man gillar först,innan man går in för att ändra maten och go sakerna.Det är inte någon lätt väg,hoppas du hittar motivationen igen.
Mvh Anna-Carin

2007-11-01 @ 11:21:38
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0