Not much

har inte så mycket att orda om idag, ordade ju så mycket i helgen... :)

Vägde mig imorse, gör ju alltid det på måndagar, och det var NERÅT!!!  WOW vilken känsla, hade gått ner 6 hg, trots dåliga vanor i helgen, nåja, jag är supernöjd bara det är neråt, nu är jag exakt 1 hg ifrån att få byta tiotal och det gör mig så lycklig, ska verkligen gå in för att få ner det där hektot nu i veckan.

Fingret är det ingen skillnad med så det ids jag inte orda nåt om idag, det är som det är.

Idag blir det lite rester till middag, har kvar både kotletter och köttfärsbiffar som jag värmer upp, gör även potatismos till och kokar broccoli, blomkål och morötter till, det blir säkert jättebra!

Har sett 2 filmer idag, den första var Evan den Allsmäktige, den var bra, fast jag tyckte 1:an var bättre, sen har jag sett Dreamgirls med Beyonce och Eddie Murphy, den var sådär, ingen action precis, men ändå ganska lagom en dag som denna....

Nu är det dags att vispa ihop pottarna till mos, vi höres!!

En liten bild hinner jag med också:

image172Två små sötnosar eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej! det låter gott det du ska äta,själva ska vi äta kyckling o ris,inte illa det heller :-)
mvh Anna-Carin

2007-10-08 @ 16:43:51
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0