Livet är härligt!

Så jag njuter! Livet är såå härligt!

Idag har jag städat i vardagsrummet, bytte även gardiner, det blev jättefint, hoppas bara att det håller sig fint länge nu, tänkte inte byta nåt mer före jul.
Det känns så himla skönt och roligt när man kan börja göra nåt igen. Ringde doktorn imorse och berättade hur bra det var, han tyckte också att det var roligt, han sa att det inte är ofta nån ringer och säger att nåt är bra, oftast ringer man ju bara när det INTE är bra, jag frågade om att börja jobba igen och han trodde att det skulle gå bra men att jag skulle höra av mig direkt om det började kännas dåligt, det lär jag definitivt göra, ska inte vänta som förra gången och tro att det blir bättre, nej du, den här gången ringer jag direkt det börjar kännas det lovar jag, men vi ska ju hoppas och tro att det är bra nu, inget mer spring till doktorn, det är inte kul och inte är det billigt heller.

Vikten förresten, den har jag inte skrivit om på ett tag, det har ju varit annat på tapeten :), hade faktiskt lyckats gå ner 1 hg, det trodde jag inte, trodde att det skulle vara fler kg upp som jag har misskött mig den här tiden när jag gått hemma och inte haft nåt att göra, 1 hg är väl inte det bästa men med tanke på min skötsamhet så...
På onsdagkväll kommer 2 st från Helex för att göra andra BIA-mätningen, det ska bli oerhört spännande och se om det hänt nåt sen den första gjordes innan semestern, jag har ju gått ner några kg sen dess så förhoppningsvis syns det på resultatet också. Hade ju varit roligare att fått göra den för 1 månad sen för då var jag verkligen på topp, både med viktminskning och motionen, men det ska jag försöka ta igen nu när jag börjar må bättre.

Här kommer lite härliga sommarblommor att titta på medans dimman tätnar därute:

       


Ha en fortsatt trevlig dag alla!


Kommentarer
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Skönt att du är bra i fingret och att du gör framsteg med vikten.

Ha det bra! /Anna-Carin

2007-10-23 @ 11:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0