JIPPIE

Idag mår jag jättebra, fingret är mycket bättre, jag hoppas verkligen att det håller i sig så att det inte bara är bra idag och sen blir dåligt igen.
Har inatt sovit med min skena och det har varit jätteskönt, hade inte ont när jag vaknade och fingret var ganska rakt, fortfarande kan jag räta ut det ganska mycket, inte riktigt ända upp men närapå, det är UNDERBART. Jag kan inte böja ihop det som jag vill man ganska långt ner ändå, det tar stopp för att det fortfarande är svullet, men det är inte lika svullet som tidigare och fingret har tappat sin blåa nyans.
Tänk om det skulle vara så lyckligt att jag kan börja jobba på torsdag - WOW, jag brukar inte längta till jobbet, det vet alla som känner mig, men just nu gör jag verkligen det, det skulle var underbart att få komma tillbaka och börja leva normalt igen. HÅLL TUMMARNA FÖR ATT DET HÄR UNDERBARA FORTSÄTTER!

Annars då, jodå, livet går och lördagen likaså, har inte gjort mycket nytta idag, jag har skalat potatis och slängt in färdiga (mammas) kåldolmar i ugnen på uppvärmning. Har sett lite TV på förmiddan och ätit lite skumtomtar som inköptes i Happis i förrgår, mmm det måste nästan vara mina favoritgodisar, de är såå himla underbart goda att man blir svag i knäna när man äter dom :)

Hade stor lust att baka bullar idag, men det kanske inte är så bra idé att börja med sånt just nu, fingret kanske behöver ett par dagar på sig för att bli riktigt bra. Det är konstigt vad mycket livslust man får bara det blir en liten förändring i det onda - helt otroligt, börjar t o m (nästan) längta till julen.

Nu ska jag låta fingret vila, men ha en riktigt underbar lördag alla.

Jo, förresten det har kommit snö idag, men det försvann lika fort som det nuddade marken, men ändå!! BRRR


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är så välkommen på partyt! Det ska bli trevligt att vara värdinna för engångs skull :) Alltså - ska ditt finger verkligen harva på ett tangentbord..? Det är ju inte direkt en gång per dag det kommer att landa där. Annars är det jättekul att det mår bättre. Värk vill ingen ha. Kram på dig! Om jag hinner kommer jag och hämtar blomman i början av veckan... minnet är kort men intensivt.

2007-10-21 @ 11:21:19
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej! jag hoppas också att ditt finger är på väg att bli bra.

Kram på dig / Anna-Carin

2007-10-21 @ 13:35:02
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Jezzan

Hej där

Skönt att fingret börjar repa sig. Hoppas du får en trevlig söndag..

Tjing

2007-10-21 @ 14:45:24
URL: http://www.jezzanskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0