Jaha

vad ska vi orda om idag då???
Jag har nyss sett filmen Little Miss Sunshine och den var superbra!! Se den om ni inte redan gjort det.
Ringde även doktorn på morgonen och sa att jag inte var bra i fingret ännu, fick en tid på fredag för ny injektion kortison, får bara hoppas att det tar där det ska den här gången.

Idag skiner solen på oss, fast det blåser en hel del. Hade tänkt ta mig en promenad men latheten tog över.
Vänta lite, det ringer....

Det var guben som ringde, han och mellansonen är på väg hem från Luleå nu, de har varit till tandregleringen och dragit åt tråden lite, hade gått bra, tandläkaren hade bytt till en grövre sträng, oh, vad han ska bli vacker i munnen!!

Har ont i halsen idag, bara jag inte blir förkyld till råga på allt, men det skulle då verkligen inte förvåna mig det minsta, med den otur jag verkar ha just nu...
Äldste sonen är hemma från skolan idag, han hade också ont i halsen på morgonen och 38,5 i feber, just nu tror jag han mår ganska bra, febern har iallafall gått ner så han kan kanske gå på skolan i morgon, det är ju inte så bra att missa för mycket när man går gymnasiet, det är ju lite snabbare tempo där.

Ha en bra dag!!

Ohhh så kallt....

image173

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0