Jag undrar

om doktorn har gjort rätt den här gången?!
Fingret känns bättre idag, inte helt bra,  men det gör inte lika ont och svullnaden har gått ner lite, har fortfarande kvar bananböjen, men det känns ändå annorlunda på nåt sätt, vet inte om det har med sprutan att göra eller om det beror på att jag fick starkare medicin, tiden får väl utvisa.

Idag har vi, jag mina föräldrar och minstingen varit och gjort "stan", vi började på Intersport, där hittade jag ett pannband, har ju blivit av med mitt andra som jag köpte i våras, vet inte om det är nån som stulit det ur min jackficka el om jag ha råkat haft den öppen och den har ramlat ur, lär väl aldrig få veta det, men nu har jag ju ett nytt och fint, det går i rött och svart. Sen blev det en Coop Forum-tur, herregud så dom gjort om där, man hittar ju knappt ut till kassorna, nåja, vi handlade litegrann där och sen for vi vidare mot EM för att kolla lite där, handlade inget men det är ju alltid trevligt att gå där och kolla, känna lite på alla fina saker, efter det så åkte vi in till Granngården, mamma handlade lite till fåglarna, jag köpte inget.

När vi kom hem så satte vi bort utemöblerna och donade lite med maten, mamma fixade älgkött som hon haft med sig, till det blev det kokt potatis, sås och sallad, det var jättegott, man är ju inte bortskämd med älgkött!

Nu väntar vi bara på att TV:n ska börja, mamma och pappa ska se på Postkodmiljonären och jag väntar på Sing-a-long som börjar 21.30, det är jättebra och kul program, se det om ni kan!!

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!

Och så en liten bild:

image176  Kan väl drömma om det som komma skall (snart så...)

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej! du har haft en trevlig lördag.Hoppas söndagen blir lika trevlig.Ha det gott / Anna-Carin

2007-10-14 @ 11:40:44
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0