Igår

var det Idol och herregud hur folk röstar egentligen!! Det är rent åt helvete, inte var det Evelina som skulle ha åkt, nä, nog var det Sams tur alltid, han förställer ju alltid rösten, låter inte alls bra. Så nästa gång hoppas jag verkligen att det blir Sam som åker, efter Sam Mattias och sen Daniel. Vinnare är lite svårare att säga nåt om, gillar ju Andreas, Amanda och Marie ganska mycket, men om jag måste välja så väljer jag nog Amanda el Marie för de två har nog mest chans att lyckas, Andreas kanske känns lite "gammal" trots allt, men en jäkla bra röst har han.

Dagen idag går i trötthetens tecken,   image211
vaknade kl 8.20, klev upp och läste tidningen men sen var det stopp, känner mig både lat och trött, än så länge har det inte blivit nåt gjort.

Gubben och yngste sonen ska snart iväg till Luleå för inomhusflygning,  image212  vete sjutton vad jag ska hitta på när dom är borta, funderar på bakning, men nja känner mig som sagt lite lat så jag vet inte. Film kanske? Nja vet inte om jag känner för det heller, en promenad? Nja, det lät för hurtigt. Det slutar väl med att jag blir sittandes här vid datorn, fast det är inget som jag heller egentligen känner för. Så jobbigt allt blev! ;)

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej! jag känner mig som du i dag.
Ha det bra!
/Anna-Carin

2007-10-28 @ 09:33:06
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Maria

Crossen... ta den!

2007-10-28 @ 18:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0