Hopp

Idag är det hopp om livet igen, pratade ju med doktorn igår som sa att jag skulle fortsätta äta mina Voltaren och visst blir det mycket bättre av det, det onda gör inte lika ont, men ont gör det iallafall, men livet blir lite drägligare att leva. Fingret är fortfarande mycket svullet, kan inte heller räta ut det så jag skulle gissa på att det kommer att bli en ny spruta nästa vecka, men blir det det så hoppas jag att den tar där den ska så att jag blir bra nån gång.

Har iallfall gjort lite nytta nu på morgonen, har satt igång en tvättmaskin och har vikit ihop lite rena sängkläder som hängt på tork i bastun, ont gjorde det men jag bet ihop, ville ju få bort eländet, det har hängt där snart en vecka nu.
Men nu är det slut på nyttigheter, ska sätta mig i TV-soffan och kolla på Roomservice som jag spelade in igår, lite frukost ska det också bli och efter det blir det duschning, sen vete sjutton vad vi ska hitta på. Min 6-åring är också hemma idag, han hade feber igår när han kom från skolan, har nog fått förkylning för han är lite snorig med.

Ha dé

En historia som egentligen passar bäst på en fredag men skitsamma, här kommer den:

Ett förälskat par var ute och gjorde stan.
När det är hennes tur att beställa så berättar hon för sin käraste att hon har hört talas om en nyfantastisk drink som han bara måste prova!

Sagt och gjort, han går givetvis med på detta nyfiken som han är. Och hon återvänder snart till bordet med en öl till sig själv och två små glas till honom.
I det ena glaset är det Bailey´s och i det andra en skvätt limejuice.
Med glasen följer följande instruktion:
Tag en munfull av Bailey´s och låt den rulla runt i munnen en stund, innan du sköljer ned denna med limejuicen!
Han tycker inte att detta låter något vidare, men hans flickvän är väldigt övertygande och hävdar att detta måste testas...

Nåväl...Han tar en slurk Bailey´s. Den känns varm och len mot gommen.
Sedan tar han limejuicen och då sker följande:
Efter 0,1 sekund: Det gräddiga i Bailey´sen börjar att skära sig.
Efter 0,3 sekund: Han blir lika grön i ansiktet som limejuicen.
Efter 0,6 sekund: Med stor möda tvingar han sig till att svälja sörjan!!!

Försiktigt viskar hon i hans öra: 'Den kallas Blowjob revenge'


Kommentarer
Postat av: Maria

Skit i tvätten du måste vila fingret!

2007-10-04 @ 18:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0