Hmm

Vad ska jag skriva om idag då??? Hmmm, har ingen aning, men det brukar ju komma ideér efter en stund, det kanske gör det även denna gång.

Har idag varit på möte på jobbet, det var jättekul att få surra lite med alla, liten mjukstart inför imorgon då jag börjar jobba "på riktigt" igen. Det var ganska många frånvarande så mötet blev inte så länge.
Efter mötet har jag kollat på TV som jag spelade in igår, bl a Grannfejden. Tur att man inte har såna grannar som de i programmen verkar ha! Det är ganska lugnt här på våran gata - visserligen finns det ett pensionärspar som ojar och har sig ibland men absolut inget som i Grannfejden.

Nähä, så var alla idéer slut, verkar inte bli så mycket mer än detta, nåja, det kanske blir en hel roman nästa gång istället.

En godisbit kan jag ju bjuda på:

image205

Kommentarer
Postat av: Gratisälskaren

Läckert!

2007-10-24 @ 13:29:54
URL: http://gratisgott.blogg.se
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej på dig! skönt att vara på banan igen,eller hur?
Visst är det killen från serien Heroes!?
Kramar / Anna-Carin

2007-10-25 @ 10:45:52
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: maja M

Nu kan det inte bli bättree! Han är helt klart den snyggaste,dessutom är choklad det bästa jag vet.

2007-10-29 @ 19:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0