Helg

Jaha, så var det helg igen då! Inte helt fel, men den här dagen är ungefär lika som alla andra sjukskrivna dagar... Har iallafall tagit upp mina potatisar som var kvar, det gick bra, blev 1 hel 10-liters hink, det var inte skönt för fingret men vad gör man inte, vill ju inte lämna pottarna i jorden.  Gubben är inte hemma, är på jobbet och fixar lite med ett rum som ska göras i ordning.
Det blir klyftpotatis (färska naturligtvis) och kotletter till middag idag.

Förresten, gillar ni dansmusik? Jag har hittat en underbar sida: www.dansbandsdax.se, där kan man lyssna hela dagen lång på härlig musik om man vill, kan även bli medlem och ha en egen sida där man kan skriva dagbok, ladda upp bilder mm.

Ha en underbar dag alla!

Det här är ett av mina favoritdansband:

image169                   Här ett annat: image170

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej på dig! klyftpotatis med kotletter,är precis i min smak.
//Mvh Anna-Carin

2007-10-06 @ 15:33:18
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0