Har varit på stöldturné

och hittat det här kuliga:


1. Vad är du tacksam för idag? Att jag har min härliga familj och mina vänner

2. Person jag beundrar? Min mormor

3. Vilken egenskap tycker du om hos dig? Att jag oftast är ordentlig 

4. Vilken låt får dig alltid att bli lite gråtmild? I wanna know what love is

5. Stjärntecken? Oxen

6. Vad köpte du senast till dig själv? Godis (tyvärr)

7. Hit vill jag gärna åka på semester? Till nåt lugnt och härligt ställe, gärna i Sverige

8. Beskriv dina familjemedlemmar med ett ord (tex Putte-äventyrslysten) Gubben - arbetsnarkoman, äldste sonen - lik sin far, mellansonen - är alla till lags, yngste sonen - fantasifull

9. Egenskap du beundrar hos din man/sambo/partner/hustru/särbo? Att han älskar mig! Han är att lita på.

Trodde inte att det skulle vara så här svårt att fylla i, men nu är det gjort, ni får gärna stjäla!


Naturligtvis måste ni ju få en bild också:

image171En söt bukett med katter eller hur?!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0